سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو محتوا

تولید محتوا امروزه اگر ارزشش بیشتر از تولید در بخش صنعت نباشد کمتر از آن نیست. پس از تولید می بایست به فکر بازاریابی محتوا بود. بخشی از بازاریابی محتوا را می توان بر عهده سئو محتوا گذاشت. محتوا ، تولید محتوا و بازاریابی محتوا کلمات جدیدی نیستند اما سئو محتوا عمر بسیار کمی دارد و در بین باقی زیر مجموعه های محتوا، جوان تر است.

سئو محتوا ، امروزه نظر ها را بیش از پیش به خود جلب کرده است. گوگل با آپدیت کردن الگوریتم های خود، سعی در شناخت بیشتر اسپمرها و رساندن هر چه سریع تر و راحت تر کاربران به نیازهایشان می باشد. نوشتن یک محتوای کاربر پسند و ایجاد سهولت در خواندن محتوا توسط گوگل بسیار حائز اهمیت است. در این دوره یکی از مهمترین اصول بازاریابی ، تولید محتوا و سپسبازاریابی محتوا می باشد.

 

تولید محتوا و سئو کردن آن پایه ی اساسی شروع کار و ادامه ی حیات هر وبسایتی می باشد. ایده آل ترین حالت و هدف نهایی هر وبسایت حضور در صفحه اول [سه لینک اول] در گوگل براساس استراتژی کلمات کلیدی می باشد. این امر محقق نمی شود مگر اینکه بخش عمده ای از توجه و برنامه ریزی ما براساس اهمیت محتوا و بازاریابی محتوا باشد.

از آن جایی که در چند سال اخیر اکثر توجه ها به سمت CMS ها بوده و رشد آن ها بسیار زیاد شده، توجه خیلی از وب مستران را به سمت خود جلب کرده. ما نیز از این روند غافل نماندیم و به سمت وردپرس که پر مخاطبترین CMS در حال حاضر هست، رفتیم.

پرطرفدارترین پلاگین، مربوط به سئو برای وردپرس با Star Rate 4.7 و نصب بیش از یک میلیون مربوط به Yoast می باشد. من این کتاب را به صورت PDF از خود این وبسایت خریداری کردم و در جهت افزایش سطح کیفیت سئو محتوا در بین فارسی زبانان عزیز اقدام به ترجمه آن نمودم. این کتاب را به صورت رایگان برای دانلود می گذارم تا توانسته باشم به اندازه خود تاثیر مثبتی هر چند کوچک در وب فارسی و فعالان حوزه آنلاین گذاشته باشم.